Direktlänk till inlägg 30 mars 2013

Imorgon!

Av Izabella skog - 30 mars 2013 18:52

Hej! Idag fick vi lite taco besök! Av min mammas broder och familj med! Som består av Melissa, Björn och Hanna. Imorgon ska jag med mamma till stallet, på morgonen för att ta ut hästarna, sen på förmiddagen för att mamma ska rida ska jag med och följa med lite gos och så! Hästar kommer inte vara mest på min blogg, men lite då och då så blir det väll ett inlägg på Luffen. Just det "Rättaren" Kommenterare mitt inlägg! 

"Namn skylt är ju en sak! Därför är det ETT "ord"

Ja det vet jag! Förstår varför ditt namn heter "Rättaren";) Men jag förstår vad du menar, och din "mening" med det hela. Ska försöka fixa det någon gång just nu är det lite mycket:).


Det var ditt svar! Förstår ditt namn;) (inget illa menat! Bara lite skoj;) ) 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella skog - 30 mars 2013 12:02


Hej! Jag har gjort en namn skylt till slutet av inlägget! Kommer bli skit snyggt hoppas jag! Jag kommer lägga till som bakrun! Måse fixa det så hejdå!   ...

Av Izabella skog - 30 mars 2013 07:38

Hej! Jag vet inte, vad jag ska skriva om! Kan ni snälla skriva en kommentar tex "Kan du skriva mer om min favorit djur?Hunden?" Jag kan skriva vad ni vill leta fakta osv. För att nu håller jag på att få slut på id'er. Jag försöker komma på mer men de...

Av Izabella skog - 29 mars 2013 07:58

Hej! Idag har ju äntligen långfredagen kommit! Idag ska vi på påsk middag yummi. Alltså vi ska vara här! Det blir Adam (åran granne, Matilda och Leo är borta) Jag ,mamma,pappa,lillebror. Så det blir nog rätt lugnt en då! På söndag kanske vi ska till ...

Av Izabella skog - 28 mars 2013 19:48

Här är några tips för marsvins träning!= 1. Ha alltid något from av marsvins godis, Jag tipsar "Mjölk linser" Som finns på djur butiker och på mataffärer, Helst rekomenderar jag djur butik. Alla marsvin tycker olika lista ut vad din gillar, tvinga ...

Av Izabella skog - 28 mars 2013 15:13

Förlåt, för att jag int har skrivit så mycket. Vart mycket i skolan och så :). Men nu hr det ju kommit jätte mycke sol! Skönt hoppas snön smälter snart :). Längtar tills imorgon då vi får PÅSKÄGG! Och då ska vi ha påsk middag med några tror jag xD. A...

Presentation


Denna blogg handlar om min vardag och mitt liv. Här kommer det dyka upp lite Hauls videos djur videos och sånt. Hoppas ni gillar den här bloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bbbbb

Ovido - Quiz & Flashcards